Det stormar!

Det stormar ute. Minst sagt.. Jag har sovit otrooooligt dåligt eftersom det blåst så in i... Mitt fönster går inte att stänga heller så jag låg och frös halva natten innan jag kom på att jag har ett extratäcke i garderoben. Onödigt att vara dum.

Jag har fått svar på min annons som jag har utlagd. Den annonsen om barnvaktning.. Yeey! Kan bli skönt med lite extra extrapengar. Men det kommer väl förmodligen inte passa på något annat sätt, så som deras tider med mina tider eller något liknande.

Jag känner mig lite halvmiffo nu eftersom jag sitter med vantar på när jag skriver men det är så fruktansvärt kallt att jag måste. Mina fingrar är verkligen som istappar..

Idag har jag varit inne heeela långa dagen eftersom man nästan flyger bort när man går ut. Okej, jag var ut och matade hästarna i morse. Det var då som jag och vovven höll på och virvla bort här. Det blåste seriöst så mycket att man liksom förflyttades i sidled. Som sagt, jobbigt att bo på landet...

Som tur var så kom den nya Josefssons idag så nu ska jag sätta mig och glo i våren och sommarens mode. Rauuur. Man kanske hittar någonting som man kan ha på sig på studenten där också om man har tur..

Det blir ingeeeen powerwalk idag. Jag vet att jag skrev att jag skulle börja med det idag men big nono! Jag stannar inne. Det är säkrast så för annars kanske jag hamnar i Grekland eller något liknande.

Det kanske inte är så illa ändå.. Hmm..

Nu ska jag plugga lite svenska.

Yippiyeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0