Allt går emot mig!

Idag så har verkligen precis allt gått emot mig. Nu ska vi se här:

1. Jag vaknar, slår av klockan och somnar om. Vaknar igen klockan 7. (Kliver annars upp kvart över 6)
2. Toaletten var upptagen typ en timme innan jag äntligen fick komma dit. (Var kanske en tio minuter i alla fall)
3. Jag hade en hårtuss som vägrade lägga sig!
4. Jag hittar inte matteboken. Great. Vänder upp och ner på hela rummet.
5. Två kataloger ramlar på ett glas så det trillar ner på golvet. KRASH! Tusen bitar. Yey!
6. En glasbit i foten när jag försöker hoppa över där glaset gått sönder. Sitter och pillar på foten och till slut lossnade den pyttelilla biten.
7. Hittar ingen tröja och när jag tänder lampan på övervåningen för att hitta en nytvättad så funkar den inte.
8. Ingen frukost - hungrig hela dagen.
9. Jag tappar mitt förbannade pennskrin i golvet cirka 20 gånger på väg till första lektionen (30 m)
10. Jag har en gigantisk finne mitt ovanför läppen.
11. Jag trampar i största vattenpölen någonsin som är utanför vår bro.
12. BH-spännet gick av.
13. Mina pengar har inte kommit in på kontot. Hoppas att dom kommer den 16:e istället.

Helt enkelt en dag då man helst av allt bara vill stanna kvar i sängen och inte kliva upp.

Men några saker har varit bra idag också:

1. Ingen första lektion, klassråd istället.
2. Jag fattade mattegenomgången, till slut!
3. Lämnat in läsloggen, känns great!
4. Har kommit igång på Samhällesarbetet.
5. Ingen sista lektion.

I och för sig så väger det negativa över det positiva men men.. Jag hoppas på bättre lycka imorn. Nu ska jag byta om och gå ut och mocka. Sedan hoppas jag att det blir middag för jag är gryyyyyymt hungrig. Sen blir det nog kvälls/nattplugg om jag ska hinna klart med det Psykosociala arbetet till på torsdag.

Jag vill bli insnöad. Då slipper man i alla fall skolan. Se det positiva Linda, det är bara onsdag och torsdag kvar.. Sen är du ledig 3 dagar. Mmm!

image173

Någon som haft en lika kass dag som mig?


Kommentarer
Postat av: sofie

svar; nej jag gör ju tyvärr inte det, men har alltis velat kunna, det ser så mysigt ut :P

2008-01-08 @ 16:26:33
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Affe

haha ja:), jag har lagt ett pristak på 4000 kr för skor, ska nog inte köpa skor mer för 4000 kr, en hel månadshyra ju..haha, får bli max 3000 kr.

2008-01-08 @ 16:30:01
URL: http://carterfashion.blogg.se
Postat av: Affe

haha så galen är jag inte, jag är fadder faktiskt, så om du fått bilden av mig att jag är brats..haha så kan du sudda ut den bilden, jag är för bra för att vara brat

2008-01-08 @ 17:41:17
URL: http://carterfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0