Ååååh vad jag är aaaaarg!

Jag är aaaaarg!!!!! Jag är så arg att jag kokar.

Igår så tog mina pengar slut på mobilen så jag tänkte att jag måste bege mig in till byn för att fylla på den. Jomenvisst.. Mamma sa:
- Gör det via internet, det gör alltid jag..

Så jag gick in på Telias hemsida knappade in allt och pengarna försvann.. 100 kronor puts väck eftersom jag skulle fylla på mobilen med det. Grejjen är den att jag aldrig loggade in på min internetbank utan pengarna bara försvann. Jag har inte mitt konto kopplat till ett skit på internethelvetet eftersom jag inte litar ett dugg på internet. Varför ska någonting vara privat liksom?

Så nu sitter jag här, utan pengar och utan kontantkort. Verkligen toppen. Jag har ingen som helst aning om vart pengarna gått eller vad som händer med dom. Aaaah. Visst det är "bara" 100 kronor men vafan liksom!!!! DET VAR MINA PENGAR!

Sen står det att pengarna försvann den 5 januari, alltså igår och den enda saken som jag någonsin ska beställa över internet och betala direkt, justeja det var igår! Lustigt sammanträffande. Sen står det bara: Internetbetalning. Men jag kan inte klicka och se vadfan det är för någon internetbetalning.

AAAAH! Jag är aaaarg!!!!!! Jag ska aldrig någonsin mer lyssna på min mamma. Aldrig! Det är just på grund av detta som gör att jag inte litar på internet!!! AAAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0