8 sanningar..

Jag hittade denna sak på Tuggas blogg så då tänkte jag att jag också ska göra den.

Här kommer det, 8 sanningar om mig själv:

1. Jag minns inte hur min naturliga hårfärg ser ut längre.
2. Min tv på rummet är på minst 6 timmar om dagen..
3. Jag har på tooook för höga krav på mig själv. Gällande skolan då. Vill alltid ha MVG och blir sjukt besviken på mig själv om jag får ett VG.
4. Jag är SJUKT stolt över mitt G i Idrott och Hälsa A.
5. Jag hatar våran våg för den ljuger för mig ibland. Haha!
6. Jag har 10 gosedjur som sitter på min sängkant. (apor, nallar, älgar, elefanter, flodhästar - allt som jag är och mycket mer)
7. Jag är besatt av serien One Tree Hill. Har de 4 dvd-boxarna som finns med serien. Naaathan, grrraaaoow!
8. Jag har påbörjat min diet igen. Yeey!

Kommentarer
Postat av: L

Kul att få reda på på sånna saker om folk!:) Anatar att du färgar håret mkt?:p Vad går du på för diet förresten?

2008-01-19 @ 12:09:39
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: Angelica

haha det där med idrotten, kan jag hålla med dig om :) MEN det sjuka är, att jag fick VG på idrotten och jag va typ ALDRIG med på gympan :P haha

2008-01-21 @ 00:03:31
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0