Sista tävlingsdagen

Imorgon avslutas tävlingen men det finns fortfarande chans att vinna den underbara skrubbgrisen och den avslappnande duschkrämen..

LÄNK TILL TÄVLINGEN ->  Tävling   <- LÄNK TILL TÄVLINGEN

Imorgon ska jag berätta för er om rullstolen. Det roligaste jag gjort på väääldigt länge kan jag säga. Jag och Ida höll på att garva ihjäl oss. Bokstavligen talat! Haha! Vi höll ävne på att krocka litegranna med en ful en bil. HAHA! Men men.. Mer om det imorgon..

Imorn godkänner jag även och svarar på alla kommentarer eftersom blogg.se inte alls har tyckt om mig idag. Därav den dåliga uppdateringen

Nu: Mer Gordon och sen sängen.

Puss på er! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Haha jo de är sant. Jag var ju där när det var värmebölja i Side. över 50 grader varmt i skuggan och så varmt hade de inte varit på flera 100 år där. Köra vattengymnastik, dvs jag på land och alla andra i vattnet...det var inte allt för härligt. Men jag kunde svalka mig i poolen sen, jag kunde gå in och jag kunde springa runt.

Nu kommer jag vara fast på ett plan...hjälp!!

Kram!

2008-02-22 @ 15:12:28
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: .:saba:.

Hahaha ok.. I take it back!

2008-02-22 @ 15:34:21
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0