Duktig flicka!

Idag har jag gjort klart 3 arbeten som legat efter med. Så nu är jag glad för det är bra gjort. Mindre glad är jag eftersom Selim har åkt tillbaka till sitt universitet på Cypern. Tråkigt värre.. Men men.. 22 april kommer han tillbaka till Istanbul så det är ju bra. 2 månader kvar bara, inte 4 som det var tänkt från början. Jaja. Nog snackat om honom..

Nu ska jag sätta videokameran på laddning så jag och Ida kan titta igenom filmen som vi har filmat. Det blir nog great. Någonting säger mig att vi kommer skratta en hel del.. Haha!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Pluggat, mockat, ätit, hann inte med powerwalken idag så det blir imorn istället.

Svarar och accepterar kommentarer sen. Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa eftersom jag varit så duktig idag.

Vad har ni hittat på för trevligt idag då?

Kommentarer
Postat av: Henrik

Vem e Selim?

2008-02-24 @ 20:44:03
URL: http://henke0320.bilddagboken.se
Postat av: Linda

Henrik: Selim är en kille som står mig nära :)

2008-02-25 @ 18:09:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0