Aj aj Kapten!

Hahaha idag känns det seriöst som om jag bara följer strömmen.

- Linda, gör det!
- Okej.
- Linda, gör det!
- Okej.
- Linda, gör det!
- Okej!

Fyfan vad jag är grym idag. Jag vaknade helt seriöst själv kvart i nio. Och då tänkte jag: "Idag gäller det, idag ska jag städa!"

Tror ni jag har börjat städa än då? Njää..

Satt vid matbordet med de andra till halv tio och sedan gick jag ut och lekte med hunden och tog ut hästarna.

Sen håller vi på och jävlas med bilen idag. Den dricker vatten som en flodhäst och ville inte starta. Så nu är dom och byter glödstift på den. Lagom roligt för det misslyckades dom med sist eftersom den som skulle byta inte visste var dom satt på min bil. HAHA! Det var lite lustigt.

Mindre lustigt var det när han började skruva och grejja och frågade mig om det kunde vara glödstiften som satt på ett särskilt ställe. Min enda tanke var då: "Skruva förfan inte isär någonting om du inte ens vet vart sakerna sitter. Det kommer sluta med att jag tappar motorn på vägen hem i mörkret."

Nej hörrni, nu ska jag vara lite effektiv för en gångs skull för jag känner mig på sånt humör idag. Great!

Vad ska ni hitta på för trevligt idag?

image373

Kommentarer
Postat av: aalexandra

ååh gott..jag fick nöja mig me de igår ;)

2008-02-17 @ 11:04:12
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Jonna

idag vill jag hinna in till stan en snabbis, måste ha ngt nytt. ;)!

2008-02-17 @ 11:10:35
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Linnéa

Haha. Men det är ju ingen höjdare faktiskt :P

2008-02-17 @ 11:21:43
URL: http://lillix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0