4 small things..

4 saker jag ser fram emot:
Studenten. Bli vuxen. Resa? Morfars besök.

4 saker som irriterar dig:
När folk snackar skit om allt och alla. Att ingen fäller ner toalocket efter sig. Att jag inte kan spara pengar. När folk inte tror på mig.

4 saker jag säger ofta:
Nåååååuuu (mitt ljud) Va? Mmmm. Wtf.

4 saker jag gör varje dag:
Skickar sms. Går på toaletten. Pussar på djuren. Dricker C-vitamin.

4 saker jag har på mig dagligen:
Hårsnodd (antingen i håret eller på armen) Strumpor, Någon form av byxor. Något form av tröja.

4 saker jag rör varje dag:
Mobilen. Fjärrkontrollen (DOSAN FFS). Glasögonen eller linserna. Täcket.

4 personer jag vill träffa oftare:
Anna. Min morfar. Sandra (aslängesen ju!). Fiiisen.

4 band/artister jag har sett IRL:
Bryan Adams. Enrique Iglesias. The Ark. Supernatural.

Snodde listan från Saba igen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jaa absolut. Har varit sugen i två dagar nu! :D

2008-02-06 @ 19:16:45
URL: http://lillix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0