Tömma magen

Hahaha, jag klev upp halv nio idag eftersom jag tänkte vara effektiv. Jag gick ut i stallet och mockade trots att jag fortfarande är sjuk. Tömde magen på gödselstacken gjorde jag också. Hahaha, tolka inte fel nu babes! Jag drog inte ner brallorna därute.

Imorgon ska jag in till skolan för att redovisa min engelska och jag har en hel uppgift kvar att göra. Kanske kan jag göra det muntliga imorgon för att lämna in det skriftliga senare i veckan. Det vore toppen i alla fall.. Jag skulle egentligen också ha träffat Fadi imorgon eftersom han kommer att flytta till Barcelona efter nyår. Jisses, hur ska jag överleva utan honom då? Nåja, det blev inställt i alla fall eftersom han blev kallad till Migrationsverket för att lämna in några papper där i Malmö imorgon. Trist.. Det är kanske lika bra eftersom jag är sjuk. Jag kommer ju att sakna honom.

Haha. I sommar var det så jäkla roligt. Vi var på Tosselilla där jag jobbade i somras för att åka karusell och lite annat. Han har bara åkt karusell en enda gång i hela sitt liv, och det var på fyllan. Så han var livrädd. Sen när vi åkte karusellen så skulle ju Kari snurra oss så mycket att Fadi trodde att han skulle dö. Sen drog han ju igång karusellen extra länge också. Fan vad kul det var. Fadi trodde helt seriöst att han skulle dö. Efteråt så var han så jävla förbannad på mig. Hahahaha. Så han fick utlopp för sin aggression när han sköt på blommor. Han såg så jäkla ful ut, kolla bara ställningen:



Men han fick ner runt 25 rosor..

Haha, Fadi är rolig. Honom kommer jag att sakna. Nåväl. Kanske får man gratis boende i Barcelona om man åker dit och hälsar på om man har tur? Haha!

Nej.. Jag ska väl ta och göra någonting vettigt nu igen kanske.

Kommentarer
Postat av: carolina

vilken style han hade :P

2008-12-14 @ 19:59:19
URL: http://bergman.devote.se
Postat av: Pauline

Fadi? Kari? Låter som dom min halvsyster träffar med jämna mellanrum :S

2008-12-14 @ 22:28:00
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Birsen

hahhaa men säg inte så....det va på den tiden då du inte äns va påtenkt hahha...Hans byxor va heta då...Tänkte mest på gluggen han har. Idag har han hur fina tänder som helst ju.

2008-12-14 @ 23:35:01
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mohahaha! You can't stop me ;)

2008-12-15 @ 19:40:48
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Kolla in mitt inlägg om linser, nu får alla som bloggar linser hem gratis. vilken färg väljer du? kram! :)

2008-12-15 @ 21:40:59
URL: http://sanwaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0