Jag ska byta kön

För helvete vilken jävla mensvärk jag har. Fan ta den jäveln som kom på att vi tjejer skulle ha mens. Jag tycker att killarna istället hade kunnat ha den skiten. Jag har hellre kulor som hänger och dinglar istället för att jag ska ha mens.

Jag brukar aldrig ha mensvärk men nu jäklar har jag det. Ont i tuttarna har jag också. Aaaah. Jag säger ju det, jag ska byta kön.. Fan vad bra ni har det grabbar!

Btw så fick jag jobbet. Lönen fick jag till och med bestämma själv.. Det blir nice. Så nu blir det lite cash i kistan redan på lördag. Härligt! Sedan ska jag börja jobba på fredag morgon igen. Då ska jag tydligen få pengar också. 500 kronor rakt in i min spargris. Nu ska jag snåla så in i helvete så jag kan dra till Marocko i april. För om ni inte förstått det så ska jag inte till Marocko. Det var mer en dröm att åka dit nu när jag såg billiga biljetter.

På skolan fick jag lite papper och en genomgång så nu hoppas jag att det ska gå vägen. I så fall så är jag klar med min kurs i musiken redan i januari och det vore ju underbart. Jag ska spela låten Für Elise på keyboard. Det är synd att jag inte har någon bra keyboard hemma. Nåväl. Jag hoppas att det kommer gå vägen ändå..


Kommentarer
Postat av: Linda med familj <3

Jag skurk, nähä du aldrig ;)

nä dom är köpta på sko rönne :)

2008-12-03 @ 20:13:51
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Pauline

WHAT?! Vad hände med att vi skulle vara arbetslösa och gifta oss rika?! :P Du svek systerskapet. ha ha!

Nä, men seriöst nu, var har du fått jobb nånstans? :) Barnpassning?

2008-12-03 @ 21:46:10
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag veeeeet,godis ska inte ingå i min dagskost...men det lyckas alltid smyga sin in på ett eller annat sätt. dumma dumma dumma godis!

2008-12-04 @ 08:07:40
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0