Dumförklarad av en 9-åring.

Jag har varit barnvakt idag, mellan halv åtta i morse till klockan var två. Femhundra kronor till min kära plånbok. Tack så mycket!

Dagen började dock med att jag fick leka sunnimuslim när jag skulle ut i stallet och mata hästarna. Det regnade ju som fan! Skydda sig den som kan liksom.

Hej kroknäsa...

Sedan när jag var barnvakt så var minibebisen som är tio månader lite febrig. Så han har varit helt mysig hela dagen. Suttit med sitt huvud mot min kind och pillat med mina fingrar. Åååh, jag smälter för honom som fan. Han är så otroligt söt! Inga problem alls idag. Han var hur glad som helst och han hade inte något anfall att attackera golvet idag. Skönt!

Nioåringen har väl mest suttit på övervåningen och spelat spel, det tar tid att komma honom in på livet om man säger så. Blyg kille! Jag, sexåringen och bebisen har suttit på bottenvåningen och spelat datorspel där. Lugn dag med andra ord. Ännu mer skönt!

HAHA, sen blev jag totalt dumförklarad av nioåringen eftersom vi skulle rosta mackor till dom vid tolvtiden.
Jag: - Vill ni ha en eller två var att äta?
Måns: - Gör en var till oss till en början.
Jag: - Okej (stoppar ner bröden i brödrosten och trycker ner knappen. Knappen far upp igen med världens fart och jag testar tre gånger till.
Jag: - Men, hur fungerar den här? Dom hoppar ju bara upp igen.
Måns: - Jaaa, man börjar ju med att stoppa i kontakten i väggen.

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH, jag ska inte ha barn om mina ungar ska vara så smarta. Fan. Jag kände mig så otroligt dum!

AAAAAH, mina händer luktar fortfarande våtservetter. Hur får man bort lukten? (Jag har tvättat händerna flera gånger. Med tvål!)

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha näää gud nej inte jämnt.

Jag lyssnar på d mesta förutom hårdrock...och inte klassiskt eller jazz heller.

2008-12-20 @ 17:53:23
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: RebeccaCecilia.blogg.se

hehe, el är smart när man ska rosta ^^ hehe.. fast lite småpinsamt att en femåring ska behöva påpeka det ^^;)

2008-12-20 @ 19:08:50
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: linda

Barn är klipska..L

2008-12-21 @ 11:45:19
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0