Sötsug?

Jisses. Fattar ni vilken chock jag fick igår när jag var på Ica och köpte te? Jag hittade ett te som tydligen skulle dämpa sötsug.. Priset stod inte men när jag kom fram till kassan fick jag en smärre chock.. 89 spänn! För 30 tepåsar.

Men vill ni veta nåt?

DET VAR DET VÄRT! Testade det imorse och jag har inte vart sugen på nåt sött alls idag. Så idag köpte en förpackning till eftersom det nästan var slut på Ica igår.. Så man klarar sig liksom. Ni fattar grejjen va? HAHA!

Men iaf, jag tycker att ni ska testa detta te om ni vill bli av med sötsuget!


image549
(grönt mullbärste)


Nån som testat det?



 


Kommentarer
Postat av: patricw

Frågan är ju.. var det gott?

2008-04-20 @ 00:43:18
URL: http://metrobloggen.se/patricw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0