Sånhära

Jaa, vi kör en sånhära nu!

Namn: Linda
Vad drack du senast: Proviva vattenmelon/tranbär.
Vad gjorde du igår kväll: Somnade tidigt som fan.
Hur många hamstrar har du haft: Inte en endaste. Tur är väl det. Jag hade väl satt mig på dom och plattat till dom rejält.
Kan du gå ner i spagat: En gång i tiden har jag kunnat minsann. Jag är vigare än vad man tror. Faktiskt.
Vad ska du göra i kväll: Bara slappa och fisa runt med Extra extra på tv:n.
Vad ska du göra i morgon: Plugga engelska. No life, I know.
Senaste inköp: Köpte en tidning igår.
Senaste film: Constantine var ju på tv:n igår.
Vad har du i ditt fönster: Gardiner, rullgardin, lampa, ljusstake, svartpeppar (??!?!?!), müsli (??!), C-vitaminer och massa annan skit.
Tycker du om att cykla: Jag får ont i min breda bakdel då.
Vem sov du över hos senast: Ingen aning.
Vem sov över hos dig senast: Ingen aning.
Vem pussade du på senast: M...
Vad ska du göra nu: Sätta igång med läxorna.
Vad ska du göra sen: Träna. JOO, jag har börjat igen och det går skitbra. Tackar som frågar.
Vem träffade du sist: Hunden kom in en runda här alldeles nyss?
Vem skulle du vilja träffa nu: Ali.
Sjunger du i duschen: Jag nynnar väl mest så inte schampooflaskorna spricker.
Vem ringde dig senast: Mami.
Vem ringde du senast: Mouloud.
Hur länge sov du inatt: Alldeles för lite som vanligt.
När ska du gå och lägga dig ikväll: Det är ingenting som jag planerar.
Vad gjorde du för tre timmar sen: Sov?
Vad skulle du vilja göra nu: Sova.
Vänner du kan prata om allt med? Ahmet och Carlos. Killar för ingenting vidare. Tänk på det!
Person du kan lita på till 100%? Mamma.
Har du badat i år? Nope, inte ens i badkar.
Tidsfördriv? Två dumburkar. Tv och dator. Det säger allt.
Vad heter du just nu på msn: « ? . * ~ Liinda ~ * . ? » http://liiiiinda89.blogg.se
Hur många syskon: En storebror och en lillasyster..
Kär i någon just nu? Vettefasen alltså. Kärlek är komplicerat.
Känner du någon som heter likadant som dig? JA! HEJ LINDA!
Morgontrött? Otroligt. Ibland är jag det inte alls men oftast är jag otroligt morgontrött.
När är du född?:  1 maj 1989.
Var bor du?: I en håla utanför både Tomelilla och Ystad.
Nuvarande hårfärg?: Typ brunt?
Riktiga hårfärg?: Mörkbrun med lite ljusare slingor.
Ögonfärg?: Blå/grön/grå. Dom ändrar färg. Skithärligt.
Vad läser du för bok nu?: Oj. Oliver Twist och The Lost. Böcker till skolan båda två.
Humör just nu?: Trött.
Vad har du för parfym idag?: Min egna parfym. A lá Linda!
Vill du ha barn?: Yesbox. Typ 3 stycken. Passar perfa i bilen.
Hur stort är ditt rum?: Pyttelitet.
Har du tv/dator i ditt rum?: Ja och ja!
Piercingar?: Nej..
Tatuering?: Nej.
Hur många converse allstarskor äger du?: Inte ett enda par.
Brukar du vara osminkad i skolan?: Yesbox. Ibland.
Skostorlek : 42 (??!?!)
Plånbok: En svart sak med nåt mässingspänne.
Tandborste: Röd och vit.
Smycken: Har supermånga man använder det väldigt sällan. Glömmer bort det helt enkelt.
Strumpor: Barfota för tillfället.
Örngottet: Jag har 5 stycken. 3 blå, 1 beige och 1 orange.
Filt/täcket: Har 2 stycken. Ett vitt och ett orange.
Solglasögon: Ett par lilafärgade typ.
Underkläder: Vita.
Skor: För få.
Nagellack: Typ aldrig?
Handväska: En svart plutt som håller på att gå sönder.
Nyckelring: Nån sak i skinn.
Dator: En från Dell.
Favoritbyxor: Dom rosa pyjamasbyxorna.
Favorittröja: Nattlinne.
Dusch cremé: Spelar ingen roll.
Parfym: Använder det sällan nuförtiden.
Cd i stereon just nu: Har ingen stereo just nu för min är trasig!
Mobiltelefon: Sony Ericsson W810i.
Sojamjölk: Smakar inte gott.
Växt: Dom som man inte behöver vattna för dom dödar jag bara.
Grönsak: Paprika och gurka.
Frukt: PÄRON!
Kryddor: Vitlök, organo (stavning tack?), salt och svartpeppar.
Mest hatade stil: Fjortisstilen.
Mest hatade ord: DAA! Vilket ord!
Mest hatade plats: Sjukhuset. Har spenderatr allt för mycket tid där de senaste åren.
Mest hatade känsla: Ondska.
Mest hatade säsong: Hösten.
Vilken stil är du: Jag har ingen stil. Typ slashas. HAHA!
Vilken stil önskar du att du var? Önskar jag hade en stil?
Tror du att din stil kommer att ändras? Om jag någon gång får en stil, ja.
Har du varit, eller är du besatt av någon? Besatt? Njeee.
Har du nån fobi? Att nåt ska hända dom som jag bryr mig om.
Tror du på gud? Mja.
Tror du på satan? Nej.
Tror du på magi? Nope.
Tror du på spöken? Jajamensan.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, varför skulle det bara finnas liv här för?
Hur ser du på livet? Som en gåva.
Har du körkort? Ja.
Har du bil? Jag har en som jag alltid kör iaf.
Vad för bil? Peugot 406. Jag kan inte ens stava till bilen.
Dejtar du nån? Dejtar och dejtar. vad räknas som dejtar?
Är du förälskad i nån? Mjää. Inte just nu.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja. Det krävs nog mer än så för att finna kärlek.
Tror du på Sann Kärlek? Självklart.
Har du funnit sann kärlek? Jag har gjort det, ja. Men den var nog inte så sann eftersom det tog slut..
Vart skulle du åka på bröllopsresa? Egypten.
Person du gillar: Ingen nämnd, ingen glömd.
Om en kille/tjej gillar dig, vad ska han/hon göra? Visa uppskattning.
Har du några barn? Nej
Hur många barn vill du ha? 3 sa jag väl?
Vid vilken ålder vill du ha barn? Inte äldre än 26.
Vad skulle du döpa din dotter till? Ingen aning.
Vad skulle du döpa din son till? Ingen aning.
Din kärlek/förälskelse: Räknas sängen?
Dina vänner: Vad är det med dom?
Dina fiender: Ja? Vad ska jag svara på den frågan då?
Ditt liv? Det är helt okej.
Favoritnummer: 12.
Någonsin provat knark? Nej.
Dricker du? Nej.

Favoritcitat: "Det finns ingen Gud utan Allah och Mohammed är hans profet!" HAHAHAHA!
Bästa rådet som du fått: Jag får aldrig några råd.
Bästa rådet du gett: Dumpa honom! Till en polare som var tillsammans med en kille som slog henne. I och för sig slog han bara en gång.. Men ändå.
Favoritord: Öööhm. Svenska är fult så vi kör på canim.
Var vill du bo? Där jag har ett bra liv.
Leda eller följa? Vem då?
Seriös eller oseriös: Det beror på sammanhanget.
Favoritspel: Jag spelar aldrig spel. Kortleken är nog bra för där kan man gör amånga olika saker.
Hobbies: Djur, natur, vänner..
Saker du stör dig på: Dom som inte kan stå för det dom tycker utan att man ska höra det bakvägen istället.
Senaste stället du gick till: Toaletten?
Sista du åt: Fil med müsli.
Senaste du drack: Proviva vattenmelon/tranbär. Sa jag inte det tidigare?
Nuvarande sinnesstämning: Trötter.
Vanligaste sinnesstämning: Stressad.
Ovanligaste sinnesstämning: Utvilad.
Mest hatade musikgenre: Klassiskt och Elins skrikmusik.
Vänster eller högerhänt? Höger!
Person du är mest lik: Ingen aning. Mamma antar jag?
Hårfärg: Men sa jag inte det tidigare? AAAAAH!
Hårlängd: Typ lite nedanför axlarna tror jag.
Hudfärg: Grön? Normalfärgad. Kan man vara det?
Kyssas eller kramas: Både och. Helst i samband med varandra.
Kan du snudda din näsa med tungan: Jag har lång tunga men näsan är för kort för det.
Brunetter eller blondiner: Brunetter!
Har du varit på striptease: Nope.
Har du köpt sex: OJA! Nej. Det har jag inte.
Sex vid första dejten: Nej!!
Är du romantisk: Ingen aning. Kanske lite. Ibland.
Antal gånger i ett flygplan: Ingen aning.
Har du varit utomlands: Ja.
Önskar i födelsedagspresent: Pengar. Fyller ju år på torsdag!
Bästa minnet från 2007: Stugan med Christian tror jag.
Bästa minnet från 2006: Sommaren, tveklöst!
Bästa minnet från 2005: Oj, började gymnasiet och lärde känna massa wonderful people.
Framtidsplaner: Hitta drömprinsen.
Har du jobb: Jomenvisst serru.
Har/hade du bra betyg i skolan: Ja men vissa betyg kan man självklart göra bättre.
Linje på gymnasiet: Barn- och fritidsprogrammet.

image543

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: skulle ja nog med :/
Om det är tillåtet och du vågar , ta kort ;D

Postat av: elli

visst är den :D

2008-04-26 @ 10:10:59
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Clara

ah, rolig lista! :)

2008-04-26 @ 19:19:10
URL: http://bergenstrahle.blogg.se
Postat av: t

hah ball bild

2008-04-27 @ 21:17:36
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0