Kapa av!

Jag vill kapa av min skalle. Aaah. Jag hatar att vara sjuk. Jag sover non stop. Fyfan. Men jag är vaken nu i alla fall och det är väl positivt antar jag.

Jag fick en chock när jag klev upp nyligen för det satt en okänd "gubbe" i köket. HAHA! Jag trodde att jag drömde och hade hamnat hos tomten. HAHAHA! Det var något roligt. "Hej Linda!"

Annars så händer det ingenting hos mig just nu. I promise, ska uppdatera bättre när jag är frisker. Har så sjukt ont i ögonen att det känns som om dom ska dunka sönder när jag kollar på skärmen.

Vi hörs helt enkelt lite senare, när jag är lite mer piggelin.

Ååh, jag vill ha glass nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

du får se till o bli frisk, helt enkelt. det är ju vår nu o man kan snart byta till sommardäck på bilen o fåglarna kvittrar o allt är bara underbart! ... eller nåt.

2008-04-03 @ 13:26:38
URL: http://irrelevant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0