Intervju!

Jajamensan. Om en timme ska jag köra iväg på min anställningsintervju så håll en extra tumme till mig..

Vet ni vad jag kom på?

DET ÄR VÅR NU! För nu är alla traktorer ute och kör som galningar. Jag älskar att bo på landet. Sjukt härligt är det. Men det var kanske inte lika härligt när man var utan körkort... Jag har ju testat att både bo i storstan, landet och en liten by/stad eller vad man ska kalla det sista.. Men landet är faktiskt bäst.

image550


Anyway. Nu ska jag klä på mig och bege mig in till byn. Jag får hoppas att jag hittar till stället som det ska vara på. Annars är jag toast.. 10.16 hade jag min intervju minsann. HAHA!

Jag hoppas att ni får en underbar dag. För det ska jag försöka ha! Imorgon är det måndag igen. IDA, MISSA INTE BUSSEN för nu har vi filmen i alla fall! Mjähä, som om det kommer hjälpa.. Missar man bussen så missar man den. Aja.

Jag måste bli bättre på att svara och acceptera kommentarer! Fy på mig.

Kommentarer
Postat av: A-M

Håller med du.
Landet är bäst!!

2008-04-20 @ 09:46:33
URL: http://lappan.blogg.se
Postat av: IDA

Ska göra mitt bästa :P

2008-04-20 @ 12:40:26
Postat av: Annelie T

Själv kan man knappt bärga sig tills man får flytta in till storstan när man tar studenten ;) Lycka till på anställningsintervjun!

2008-04-20 @ 18:08:36
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Hur kul är det att ligga bakom en sånhär traktor som man inte kommer förbi och som dessutom kör i 30 km/h. Fast jag ligger inte bakom sånna traktorer, jag ligger hellre i min säng HÖHÖHÖHÖHÖH.

By the way, Jag ÄR brun i fejan och kroppen nu. Det sa iaf Shannon till mig, och jag har minnsan inte mockat koskit för att få den färgen....

Vad är pittögd? Bilden på dina pittögon var iaf väldigt vacker min sköna.
Vad är det för arbetsintervju du va på?
Kramar Louise

2008-04-21 @ 01:04:23
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Linda

IDA: Och det lyckades du med minsann för jag såg din vackra halsduk fladdra i vinden ;)

2008-04-23 @ 18:49:55
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0