Förlåt

Förlååååt förlåååt förlååååt. Jag ska blogga bättre igen.

JAG HITTADE INTE KLASSEN IMORSE SÅ JAG GAV UPP OCH ÅKTE HEM OCH SOV IGEN. Palla springa en massa i skogen när man inte ens hittar klassen. Great. Verkligen. Börjar inte förrän ett igen så jag har sussat lite och nu tänkte jag plugga.. Hoppas att ni hade skoj i skogen! Och Ida, jag sviker dig inte. Jag kommer på matten! Bra va?

Anyway, här kommer en lista som jag hittade hos Karin Olofsson.

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Ansiktstvätt, ansiktskräm och deoderant (gills den?)
Äter helst till frukost: Havregrynsgröt eller fil med müsli.
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: Ingen aning. Hoppar jag i så hoppar jag i liksom..
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Nån som kan gissa? HAHA!
Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck: Dricker inte kaffe.
Ser helst på TV: Desperate Housewives, 2½ men, Vänner, Ugly Betty, One Tree Hill.
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Nån där man får bra kondis? HAHA!
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: Tarrrrkan skulle jag betala multum för att finnas nära.. HAHA!
Om jag vann en miljon på triss skulle jag: Spara massor av pengar, köpa massor av saker. BLI RIK!
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: SNÖDRIVAN! Man slipper svettas liksom. Sen finns det mask när det regnar. I snön så fryser masken sönder. Förhoppningsvis..
En maträtt som skulle ätas varje dag året om: Pasta med spenat. Aaaah *dreggel*
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: Att jag gjort mina val som jag gjort dom är kanske inte helt hundra..
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: Ett år utan julafton. JULAFTON är ÖVERDRIVET!

image543

Kommentarer
Postat av: Linda och Prinsessan

Den heter Jaded från början. Broken är egentligen en annan låt, men dom har ändrat i den så den heter både och.
Allt enligt sångaren... Du vet man har ju träffat dom :)

2008-04-16 @ 10:58:11
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Linda och Prinsessan

Ååå vilken lyx... Är ett big fan av dom ju...
Ska vi byta???

2008-04-16 @ 14:58:21
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Henrik

ja, Julen e väldigt överskattad, de e bara väntan på julen som e "rolig" när den väll kommer så vill man bara att den ska sluta xD
vilket land e de du vill bo i då?

2008-04-16 @ 15:07:11
URL: http://henke0320.bilddagboken.se
Postat av: IDA

Mmm, du e duktig som kommer på matten :P och om du inte bodde i Sverige hade du bott i Turkiet, right? :D hehe

2008-04-16 @ 19:41:44
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Hahaha ja de är nog inte lätt för han att hänga med i mina hårda tag ahhaha.

Jag kan se de framför mig hur du springer själv i klassen och ropar: Haalååååå, klassen?!! Var är ni?!!

Kram

2008-04-16 @ 23:54:17
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Linda

Henrik: JAADU. Julen är tråkig nomatter what.
IDA: Du har så rätt så :) Duktig kicka. Hoppas Gayhard vad snäll idag och befruktade dig och ditt tuggummi ;)

2008-04-17 @ 15:56:03
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0