Effektiv

Idag var jag faktiskt lite effektiv efter att jag lämnat av mamma på tågstationen. Jag är ju fortfarande sjuk, har 39,4 i feber vilket är höööögt. Speciellt för mig som normalt har max 35,6 i temp när jag är frisk.

I alla fall så var jag och köpte lite saker eftersom jag tyckte lite halvsynd om mig.

Jag köpte ett fotoalbum som jag har börjat att sätta in alla mina bebisbilder i. Jag märkte att det albumet som jag har till dom bilderna, är helt sönderbläddrat eftersom jag älskar att titta på mig själv när jag var liten och fundera över vad som gick snett. Jag menar, jag var så sööt som liten knodd. Mycket kolsvart hår på huvudet, dubbelhakor och små pattar. Bara dubbelhakorna som stannat, perfekt. 49 kronor på RUSTA.

image507
Nuu kan jag bläddra huuuur mycket jag vill.

Sen så köpte jag ett par mjukisbyxor som jag kan mysa i. Av någon anledning som hamnar alla mina mjukisbyxor ute i stallet men dessa ska stanna i huset! 99 kronor. Billigt och bra.

image508
(pssst, ser ni det marinblåa temat i det hela?)

När jag hämtade posten så hade min Grey's Anatomy dvdbox för första säsongen kommit. När jag började prenumenera på SOLO så fick jag ju den som premie. 

Detta innebär att jag kan ligga och glo på extra mycket dvd/tv/film när jag är sjuk. Härligt! Otur bara att C kommer imorgon bitti klockan tio så jag ska ta hand om honom. Härligare för plånboken så jag kan hämta ut mina skor till studenten som kom idag. Idag är det precis 2 månader kvar. Ofattbart!

Hur många här tar studenten iår?

Kommentarer
Postat av: alex

39 graders feber? shit då ligger jag avsvimmad. greys anatomy är ju inte helt fel när man är sjuk :) kram på dig tjejen

2008-04-04 @ 17:53:42
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: Kevin

Vilket är ditt favorit programm på tv?

2008-04-04 @ 18:02:41
URL: http://www.sonude.blogg.se
Postat av: IDA

Woow, vilket sammanträffande :O Jag tar också studenten i år!! :D

2008-04-04 @ 20:00:31
Postat av: Linda

IDA: Det tror jag inte. Du ska gå om ettan! ;P

2008-04-04 @ 20:43:13
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0