Dummast!

Fyfan jag har sovmorgon idag men vilken underbar lukt vaknar jag till? Justeja. BAJS! Dom håller på och sprider nån skit på åkern brevid mitt fönster. Aaaah. Jag som tyckte att det skulle vara skönt att sova med öppet fönster inatt. Inte så smart gjort. USCH säger jag bara. Det är det dummaste jag någonsin gjort.

Förövrigt så hade jag världens knäppaste dröm som handlade om tunnlar och komma igenom hål? Jag fattar noll men det var ingen rolig dröm i alla fall för jag var för feeeet överallt. HAHA!

Idag ska jag redovisa på samhälle b, tur att det bara är för läraren för sist när jag redovisade så gjorde jag det för läraren och två andra elever eftersom resten av klassen skolkade.. BUUUU på er! Så då kändes det ju lite halvdåligt att sitta där med en redovisning som egentligen skulle ha varit typ en halvtimme lång.

Anyway, jag ska väl göra mig iordning och åka till matten. Idag blir jag ensam på matten eftersom Ida är sjuuuuk och Elin skrev nyss till mig på msn och frågade om vi hade engelska idag. Hon hade missat att det var nationella prov igår. Not good Elin lilla för dom får vi inte göra på en annan tid..

Idag ska vi ha mötet om Polen också. Nu börjar det närma sig.

På torsdag fyller jag åååår!

image556
Nån av er som varit i Polen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0