Mååånga dagar!

Nu är det många dagar sedan jag skrev i bloggen så nu får jag väl berätta om de senaste dagarna.

Torsdag
Hämtade Chrilleman på stationen i torsdags. Åt världens brakmiddag på McDonald's i blåsten sen åkte vi raka vägen hem och soooov eftersom jag skulle upp snortidigt morgonen efter.

Fredag
Idag så skulle Chrilleboy följa med mig till skolan och hälsa på alla dom andra snälla barnen. Vi började halv tolv eftersom det bara var projektarbete. Slutade med att vi strejkade eftersom vi blev utslängda från vårt hemklassrum. Lönt att ha hemklassrum när man inte kan använda dom?

Aja.. Jag, Olivia, Elin, Chrille och Ida drog till McDonald's och käkade glass och sedan fick vi köööra till sjukhuset eftersom Ida skulle med bussen hem. Elin och Ida skulle cruisa i Malmörondellen så dom slängde ut huvudena å fladdrade med håret dom 200 m till Donken..

Efter det så lämpade vi av Elin och Olivia uppe på skolan och efter det åkte jag och Chris hem för att slappa. Vi var ju tvungna att vila upp oss för den underbara middagen på kinarestaurangen i Simrishamn som väntade.. Olala, tack bejb <3 Kan du inte alltid laga sån god mat? Haha, närå men det va nice. Efter detta så åkte vi hem och soooovde igen eftersom vi var trötta värre.

Lördag
Vi vaknade halv åtta på lördagen och såg lite tv. Sen åkte Chrillen, jag och mamma till Malmö, Ikea och Hööks. Köpte lite grejjor på Ikea och köpte lite mer grejjor på Hööks Sen på kvällen åkte vi och hyrde filmer. Hyrde Little Man och Are you afraid. Haha. Sjuuukt kul Little Man var. Are you afraid var inte så hemskt som jag hade hoppats på men men..

Söndag
Idag så mockade jag och Chrillepillen hagen.. Det tog typ tid.. Massor av tid om man säger så. Hela dagen nästan. Haha. Sen så hoppade vi in i bilen och åkte till Tomelilla för att köpa silikon som mami ville ha. Efter det så hyrde vi två filmer. Hyrde Silent Scream och Big Mommas House 2. Höll på att garva ihjäl mig av Big Mommas House. Den var sjukt jävla rolig. Haha! Den första filmen var bara skit men så kan det bli ibland.

Måndag
Idag så skulle Chrille joina mig till skolan igen. Skoj värre på musiken men han såg mest förvirrad ut. Jaja.. Det är inte alltid lätt. Sen hade vi svenska och då försökte Chrilles mage överrösta svenskaläraren. Haha. Det är inte lätt att vara liten. Efter skolan så åkte vi och hyrde filmer. Blev 3 stycken. Boat Trip, School of Party och The last sign. Den första hyrde vi bara för att Victoria Silvstedt var med. Men filmen var fan kul. Haha! School of Party var även det en B-film som var skoj. The last sign var bara konstig så det är inget tips.

Innan vi såg film så åkte vi iväg med hästen och tränade. Han var rätt så uppspelt om man säger så. Blå traktor på åkern så han var ju lite som han blir ibland.

Tisdag
Idag så var min lilla kissebebis inte alls bra. Han mådde inte bra alls. Så vi fick köra till Sjöbo och veterinären eftersom vi var oroliga för honom. Han bara skakade och haltade runt. Christian fick sitta och klappa honom hela vägen eftersom han bara är en liten bebis.. Läskigt värre att åka bil då! Kom till veterinären och veterinären sa att han nästan hade 41 grader i feber! Herrejisses tänkte jag, han kommer dööö! Men han ska dit nästa vecka igen. Veterinären skrev ut ett recept på en annan antibiotika som ska hjälpa kissen nu. Köpte även lite leksaker till honom som han kommer gilla. Fick lite kattmat med oss hem för kissebebisar också.

Efter att vi vart iväg med kissen så såg vi klart en film och sedan åkte vi till Novalund. Vandrade runt där lite. Köpte typ ett hårband å 2 bh's men annars var det inte så mycket shopping för min del.. Måste ju spara peningarna så gott som möjligt eftersom jag inte tänker stanna i Sverigeeländet hela året! Vill bort, bort, booooort!!!

7 månader med bejbi idag oxå!

Onsdag
Jag har gått och blivit förkyld som fan. Var lite snuvig och hade ont i halsen igår men idag var det desto värre. Oh yes, tänkte jag. Cykla i detta skick? Det kommer ju sluta toppen.. Så jag ringde och sjukanmälde mig och sedan skjutsade jag Christian till Ystad. Han åkte ju hem idag så det känna lite tomt. Men det är skönt att vara ensam också. Speciellt när man är sjuk.

Aja, nu ska jag slänga mig i sängen och tycka synd om mig själv.

Natti natti!

I know you didn't bring me out here to drown
So why am I ten feet under and upside down
Barely surviving has become my purpose
Because I'm so used to living underneath the surface


Everything's alright...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0