Less!

Minst sagt att man är less idag. Jag vill hem, hem till min sköna säääng och sova. Men inte ska jag sova inte. Nono, jag ska ut å gå och sen ska jag plugga mer för vi har test i engelska imorn. Härligt värre..

Till veckan kommer kanske Christian ner. Förhoppningsvis. Vi får väl se hur det blir med det..

Less blir jag på skolan också för det är kasst med information på skolan. Satt och väntade på Nemat i en halvtimme och sen dök han inte upp. Härligt. Suttit bort en hel halvtimme. Helt själv. Resten av klassen var gone. Sen såg jag Nemat kuta runt nere i korridoren men inte komde han till lektionen inte.

Kanske har jag missat informationen.. Men fyyy på skolan. Aaaaah!

Vill booooooort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0