Jahaja!

Då har man gått och skaffat sig en blogg dårå. Känns kanske bäst så man kan skriva av sig det som man tycker om tänker. Sen om folk vill läsa det eller inte, då är det upp till var och en att bestämma det. Fast det skulle vara trist om man skrev i bloggen och inte en jävel läste det. Då skulle jag nog sitta och gå in på min egen blogg bara för jag ska se populär ut! Haha!

Idag så har jag haft ännu en pissig dag. Det regnar å vädret är kasst så det är tråkigt värre. Tycker iaf att man kunde ha fått en bra höst när sommaren varit så pass dålig som den varit. Nästa sommar drar jag nog utomlands hela sommaren istället för att gå på en nit när regnet kommer till Sverige..

Weyy, vi har matteläxa imorn och jag fattar inte ett skit av det. Häärligt! Matte som alltid varit min grej, det klickar liksom inte längre... Illa!

Känns som vi får mer läxor än vad vi har lektioner. Men men, det blir väl ordning på allt sånt snart förhoppningsvis.. Hade tänkt börja med träningen idag igen men det är ju verkligen skitkul att göra det i dethära regnet. NOT! Aja, jag får väl studa lite idag då så får jag ta mig ut för att starta med träningen imöra.

Ciaaao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, bara för att du sticker utomlands nästa år kommer solen skina som bara den :D

2007-09-20 @ 08:18:52
Postat av: Jocke DumDum

HAHA du får lära dig att köra bil ordentligt:P

2007-10-07 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0