Blöööh!

PENGARNA RINNER IVÄG ALLDELES FÖR FORT OCH TYVÄRR PÅ SKITSAKER!

Hallelulja att det är studiebidrag på fredag. Sen ska jag spaaara alla mina peningar så jag kan göra det jag verkligen vill!

Jag ber verkligen till Gud att jag får sälja alla mina böcker som jag har till salu.. Skulle minst sagt vara skööönt för då skulle jag kunna få in cirka 2600 kr å det tackar jag verkligen inte nej till.. Ska ringa ett samtal jag inte vill ringa oxå så jag får mina pengar som jag ska ha. Blir så förbannat less att pengarna inte är där dom ska när man väl ska ha dom.

Aaaah! Jag får spel! Även om det bara är cirka 2000 du är skyldig så vill jag ändå ha dom nuuuu!

Kommentarer
Postat av: Emmah

Även om det bara är 2000?? Tjjeeena då är det ju en hel del tycker jag!!

2007-09-26 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0