Nyss hemkommen.

Yessbox. Det är jag. Jobbig dag idag. Mer än så ska vi inte gå in på här inte. Hoppas ni andra haft en toppendag i alla fall. Nu ska jag ta itu med det sista på samhällesläxan som ska in på fredag. 5 a4 kvar att skriva. Härligt... Eller kanske inte. Vore najs om jag är klar med skiten tills imorn så jag kan lämna in det då. Jag får ju inte igång arbetet. Tror aldrig jag varit så tom på idéer som jag är nu.

Fick jobba i morse trots att det var sagt att jag skulle ha en vecka ledigt. Resten av veckan ska jag nog få slippa. Slippa och slippa.. Det är ju kul och man får ju peningar men ändå. Det tar på en i längden om man kliver upp vid halv fem varje morgon och sedan går och lägger sig tio. För man vill ju inte missa dom superviktiga tv-programmen.

Nu är det en skitserie på tv:n. Sjunde himlen. Dyngprogram. Alltid så puttunittigt och kristet och skit. En pastor som adopterar en unge och grejjer. Familjer som kan läsa varandras tankar och saker. Vem bryr sig? Bööh! Släng in ett extraprogram av One tree hill istället så är jag nöjd!

Min tå är knas idag. Den bara knakar. Jaja..

Justefan. Måste renskriva projektplanen oxå. Jobb, jobb, jobb, jobb. Alltid bara jobb. Haha!
- Vi ska jobba, vi ska slita. Tralllalaaaa.

Nästa sommar ska jag spenderaden där stenen! Haha!

image30


Todeloo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0