Nu får det fan vara nog! Stöööört!

Folk som snackar skitsnack skulle skjutas med ett hagelgevär. Om en person inte är på skolan för den är hemma och förkyld så är den bergis hemma och sjuk. Att det skulle vara något annat ska fan inte en person snacka i som inte ens själv är på skolan för "hon mår dåligt". Så jävla dåligt kan du ju inte må Emelie lilla när du kan snacka skit om mig på det sättet som du gjort.

Om jag nu är så fet som du säger, varför började du då umgås med mig? Sen detta att jag ska vara tacksam till dig för att du "hjälpte mig byta grupp". Det är bara skitsnack för du har behandlat mig som skit! Jag är så förbannat less på dina jävla dumheter, fördomar, skryt och skitsnack.

Aaaaah, jag får spel! Aja, jag ska inte bry mig mer. Men alla vet att du är full av skitsnack så. Alla ska tycka synd om dig men så fort de vänder dig ryggen så är de så jävla falska och ditten och datten. Aaah, less.

Aja, sitter i skolan nu. Ska ha redovisning vid ett och tills dess ska jag sitta hääära för vi har tränat lite så nu ska det väl kanske gå vägen. I måndags fick vi dessutom gratiströjor tills studenten. Snaaart tar vi studenten! Skööönt!


Mindre skönt att att vi har sjukt mycket läxor tills nästa vecka. Not fun! Men det blir att studa hela långa helgen. Roligt värre.


Igår var jag med bebisen till veterinären och då plockade jag även upp Idapida eftersom hon ville ha lite sovmorron. Hon var lite rädd om fåglarna. Haha!


Men men..


Åker till Turkiiiet antingen nu i jul eller till sommaren. Sparar pengar för fullt. Det är inte så farligt dyrt att åka ändå så jag kanske kan åka till jul ändå.


Skulle ha jobbat i morse oxå men Anders ringde så sent så jag hade ju planerat annat på morgonen som jag inte skulle ha hunnit med om jag passat barnen oxå. Hoppas han inte blev allt för sur och att jag fortfarande har jobb kvar!


Mina tröjor är påväg oxå samt mina vackra koppar. Lalala!


Snart är det juul och juul betyder snööö och julklappar!


Nu ska jag skriva lite på relationläxan. Lika bra att göra lite grejjor istället för att sitta och glo.


Ciaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0