Idaaag..

..är jag supersugen på NUDLAR!  Det är ju något som jag verkligen inte tycker om men ändå är jag sugen på det. Knas.

Gräver gör dom hemma också så jag kommer inte ut med bilen för att åka och köpa det. Lika bra det kanske, det är ju inte det nyttigaste man kan äta. Som om det nu spelar någon roll.

Borde däremot pallra mig in till köket för att äta någon frukost men det är jag för lat för idag. Vill inte göra ett skit idag. Ligga i sängen hela dagen och ändå få alla läxor gjorda vore rätt najs.

Jag ska tenta av min Matte A på fredag så jag måste studa lite sånt i helgen och hela veckan lång. Fun. Plus alla andra läxor som vi har. Första gången som jag ligger efter i skolan och det känns inte bra. Oavsett var man börjar så har man ändå 20 000 läxor kvar att göra. Inte särskilt motiverande.

Skönt att det snart är lov och sen är det ju praktik så då slipper man ju alla läxor i alla fall. Förutom APU rapporten.

Blööh, ingenting känns lockande längre.

I feel like an idiot.


Det sägs att det ska finnas en skatt på andra sidan regnbågen, undrar om det stämmer?



I miss the old times..

Kommentarer
Postat av: Jocke DumDum

HAHA.. ifall du inte tycker om nudlar så kan du ju inte bli sugen på de:P HAHA du är rolig du=)

2007-10-13 @ 16:26:21
Postat av: Patricia

asså gumman! vet exakt hur du har de :S jag hinner heller ej med...

2007-10-13 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0