Söndag och måndag..

Igår så mådde jag kasst! Men jag åkte och jobbade ändå... Dumt jag vet men det var det värt eftersom Fadi kom ner en snabbis till jobbet och sa hej. Jag hade sagt jag var sjuk så han hade tagit med sig en superstor burk med Alvedon. Haha jag höll på och dö av skratt när jag såg det. Men det var iaf skönt att få en paus från alla tomtar som fanns därinne.. OCH gammeldans. Hahaha! Dom dansade i sjukt fula dressar och hoppade runt.. Kanske kan visa det någon dag eftersom jag filmade det. Men iofs det är väl tradition här i Sverige, eller nåt sånt..

Idag så började jag inte förrän åtta så jag fick lite sovmorgon vilket var skönt eftersom jag inte var hemma förrän åtta igår kväll.. Vaknade fem i sju och såg att jag hade två missade samtal från Willy. Haha, tänkte: Vadfan, vem har nu dött? Så jag skickade ett sms och frågade varför han hade ringt och sen svarade han lika fort och undrade om vi kunde snacka. Vafan, tänkte jag igen.. Vad har jag nu gjort? Haha. Så ringde han upp vid sju och jag kunde verkligen inte snacka. Hahahaha, jag var heeees och jag lät som en kratta så han sa flera gånger att han inte fattade vad jag sa. Hahaha, så dagen började glatt i alla fall...

Sen i morse när jag skulle åka så vägrade bilen att starta. Aaaaah tänkte jag och blev riktigt förbannad eftersom jag inte ville vara sen till praktiken. Haha så efter 3 försök så kom min supermamma ut genom dörren och drog igång bilen på andra försöket. Haha, tur man har en kunnig mamma.

Jag upptäckte att jag var bajsvakt på praktiken idag för det var rena rama rusningstrafiken på toaletterna för barnen när jag stod där och väntade på ett av barnen. Så ropade alla: Fääärdig så kom jag där med mitt papper som en supermänniska. Hahaha! Tänk om ungarna skulle börja kalla mig för Bajs-Linda. Haha. Sött det skulle vara.

När jag kom hem så hann jag bara slänga mig framför tv:n så började mami gorva på mig om disk som jag hade på rummet och om min handduk som jag hade här oxå. Aah. Ibland blir man bara på tok för less.. Jag såg i alla fall mitt älskade One Tree Hill och sedan gick jag ut och mockade och nu sitter jag här så det känns verkligen som om man hinner med saker och ting på dagarna.. NOT! Imorn börjar jag halv sju och slutar halv två så då hinner jag i alla fall göra något efter trots att jag kommer stupa i säng tidigt på kvällen. HAHA!

G'DAY MATE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0