Skön helg..

.. men kunde ha vart skönare om man äntligen fått bli frisk men jag blir bara sjukare och sjukare. Börjar fundera på om det är influensa eller nåt sånt..

Har varit på bio igår och sett Saw4.. Den var väl okej men de andra filmerna är bättre. Tyckte det var för lite blod i denna. Haha eller jag menar, det var för lite människor som skulle lösa sina problem om man säger så. Jag höll till och med på somna så jag blev skakad hela tiden så fort jag höll på och somna. Haha. Tack till Willy som visade vägen från Dalby till Filmstaden i Lund. Utan honom hade jag inte hittat dit..

Sen när jag var påväg hem så satt jag och tänkte efter jag åkt förbi Sjöbo vad jag skulle göra om jag var älg eller rådjur. Jag kom fram till att jag skulle gå upp till skogen från åkern när det var kväll.. Men näääää, hinner jag köra mer än 200m innan det är en älgko framför mig som ska bevisa mig fel. Hon kommer från skogen och skulle ner på åkern. Det tyckte jag faktiskt var lite cooligt. HAHA!

Idag har jag bara vart i Ystad men jag skulle hellre ha stannat i sängen för jag blir bara sämre och sämre i förkylningen.. Nu gör halsen 20 ggr ondare och allt är sämre. Hostar som fan och måste snyta mig typ 200 gånger om dagen. Kasst.. Jag blir nog hemma imorn från APU:n ändå.. Tyvärr..

Igår var jag också och tvättade bilen på Statoil. Jag tankade också.. Sen när jag skulle gå in och betala dieseln och välja en tvätt så funkade inte kortet. AAAAAH! Panik! Kortet är spärrat sa killen. Jäääävlar. Vad gör man då? Som tur var så hade jag vart inne i Ystad innan och handlat lite på HM och skulle sätta in mina mynt på kontot.. Och myntmaskinen funkade inte.. Så jag fick betala typ 500 spänn i småpengar. Hahaha! Snacka stuuupid men ingen hade sagt till mig att kortet var spärrat och man kan inte direkt lämna tillbaka dieseln bara sådär. HAHA!

Aja.. Nu ska jag hoppa i säng så jag kan friska till mig lite. Jag borde kanske försöka äta något också för det har jag inte gjort idag...

Ciaao!

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0