Oh mother.

Faaan som jag älskar den låten..

Jag var hemma idag för jag har ju som sagt fått min förkylning att bli väääärre så idag så fick mamma följa med mig och tanka i byn för alla mina tankkort blev konfisiskerade igår.. Haha! I feel guilty...

Så vi handlade sen på Ica. Haha. Mamma:
- Nu ska du fan tamme bli frisk! Nu har vi nyponsoppa, morotsjuice, kiwi, citroner och bananer. Massa C-vitaminer så du kan utrota viruset.
HAHAHA, jag höll på och dööö när hon stod där och plockade på. Sen tvingar hon alltid mig att bära korgen. Hon har en riktigt ful taktik också! Hon säger:
- Här, håll korgen så ska jag bara kolla detta..
Så jag håller och håller och håller och sedan börjar vi gå igen och då har ju jag glömt bort att jag håller i korgen. Så varje gång vi kommer till kassan säger jag:
- Vafan, nu fick jag bära denna igen?
Så möts man av världens smile som hon lägger av.

Haha. Hon är allt bra goooer mor min.

Linda med röööda mulen.

Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0