Jag blir galen!

På denna jävla sjukdom. Och jag blir mer förbannad på att det inte fanns några tider hos läkarn idag. Ring imorn istället så har vi kanske en tid till dig, så sa dom när jag ringde. Fan va arg jag blir! Det är bara för att alla gamla tanter ska in och få massa recept och grejjor. Aaah! Less!

- Du har 4...7 hundar på dina strumpor Linda. Så sa en liten pojke idag.. Som är typ 2½ år. Sweet. Haha! Grejjen var den att det var katter på fossingarna mina.

Huvud, axlar, knä och tå. Knä och tå. Huvud, axlar knä och tå.. Baah man blir helt skadad i skallen av att vara med småbarn hela dagarna. Haha!

Nu ska jag dricka lite mer honungsvatten så jag slipper min onda hals för en minut.

Borde skriva lite på min APU-rapport som jag satte igång med idag under lunchen. Jag vet inte ens när den ska lämnas in..

Pusshejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0