Hoooovis..

.. har jag ringt idag. Så jag skulle ringa tillbaka vid sjutiden så skulle vi bestämma en dag när han skulle komma förbi.

Jag läste världens roligaste serie idag, den gick såhär: Mu! Mu! Mu! Bu! Hu! Hahahaha fyfan va jag skrattade åt den. Jag kunde inte sluta skratta. Sjukt rolig..

Idag på praktiken så var vi iväg på Kalvinteater. Yey! Det var faktiskt rätt så kul trots att jag träffade mina kusiner där... Dom var ledsna som fan att det satt två okända pojkar i mitt knä.. Knät som de brukar sitta i varje vardagsmorgon.. Så nu känner de sig dissade eftersom jag börjat halv sju så många dagar, då har jag inte kunnat ta hand om dom oxå. Så därför känner de sig nog lite bortglömda.. I know that feeling..

image48

Hej hopp, där kom en bild på Kalvin och Fantomen.. My heros! Psst, ser ni svetten på Fantomen? Det var typ 100 liter under armarna på honom också! Jiiiises..

Ikväll är jag arg! Dom har ställt in Navy CIS bara för att ha tre avsnitt på Sjukhuset. Skiiit! Så nu sitter jag bara och väntar på att Joey ska börja..

- Den är hård och lång och lite mjuk i kanten! Hahaha, tur att de andra förskolelärarna har samma dåliga humor som jag har när det gäller såna saker. Haha! Saken var den att det var en pensel jag nyss beskrev.

Jag fryyyyser något så otroligt mycket. Jag förstår verkligen inte vad det är. Jag måste åka utomlands snart så jag slipper kylan lite.. Nog för att jag älskar snöö men det finns ju ingen! Det är bara kyla! Men egentligen så är det inte ens kallt. Eller aa.. Jag vet inte.. Nåt knas i luften är det i varje fall.

Nu ska jag skriva lite APU-rapport. Jag har skrivit typ 13 (!!)  A4-sidor nu handskrivet så nu ska jag börja att skriva det på datorn för att sedan få ihop det till en rapport också!

Det är bara imorn nu och sen är det heeeeeeeeeeeeeeeeelg!

Tack och hej, leverkorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0