Förkylning.

Jag hatar skiten!

Igår var vi på SACO-mässan men vi var bara där en pyttestund.. Det var rätt dött och jag mådde bajs så jag ville inte gå på några semenarier så jag och Elin plockade på oss massor av gratisgrejjor och massa kataloger från alla högskolor och universitet. Haha! Som på Hjälpmedelsmässan eller vad det nu hette..

Efter det så åkte vi och käkade och sedan åkte vi och kollade på lite kläder på HM.. Rättare sagt, Elin tittade och jag tittade på Elin som tittade eftersom jag inte ville bli kär i några kläder så jag skulle behöva köpa nåt.. Smart drag av moi..

Efter att vi glott en massa så åkte vi hem med tåget och sedan skjutsade jag hem Elin. Efter det så fick jag världens feberfrossa så jag åkte hem och la mig i sängen och somnade.. Vaknade inte förrän nu så det var en jävla tur jag ställde klockan igår, annars hade jag inte vaknat och då hade jag missat att ringa och sjukanmäla mig..  Så fort som det är gjort så ska jag sova igen.. Jag tror aldrig jag mått såhär dåligt någon gång. Hela jag är helt seeeg. Skallen värker och hostan ger inte upp. Morfar sa att jag skulle testa nån kinesört för att bli frisk. Det var tydligen en dundermedecin engligt honom. Yey! Den kanske gör så att jag får löständer eller nåt.

Nä, nu ska jag gå och ringa. Första gången som jag kommer få rest på APU. Me not like that! Vi får se, kanske kan man jobba "av" dom timmarna med en extratimme resten av APU:n.. Jag får hoppas det, för det är två dagar som jag varit borta nu..  För mycket! Så det är egentligen 4 dagar.. Men det är rätt konstigt att vi hade två sjukdagar i ettan, två sjukdagar i tvåan och två sjukdagar i trean när vi varit ute 4, 5 och 6 veckor... När veckorna ökat så borde ju också sjukdagarna ökat?

Jaja..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå, hoppas du blir bättre, medicinera dig väl!
Ha en bra dag

2007-11-29 @ 06:35:24
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0