En liiiten kakadua!

Viskade i mitt öra att det endast är 199 dagar kvar till studenten. Sen är man stor nog att klara sig själv. Då ska man läsa vidare och livet ska börja på riktigt...

Det känns lite skrämmande ändå eftersom man måste vara helt säker på vad man vill i livet så man inte drar på sig så otroligt mycket skulder. Jag ska bo hemma tills jag pluggat klart så slipper man massor av skulder.

Så för min del blir det förmodligen Kristianstad nästa eftersom jag siktat in mig på att bli mellanstadielärare. Jag älskar barn, jag gillar att lära ut saker så det är väl ett bra val? Om man är lågstadielärare så är ju barnen så små och när dom går i gymnasiet så har dom ingen respekt längre så då borde mellanstadiet vara perfekt! Haha!

Nu ska jag städa klart mitt rum lite så det slipper se ut som ett totalt bombnedslag när Fjonken tittar förbi. Sen ska jag bege mig till Ystad och Orreborren. HAHA! Det kan bli fun värre det.

G'day mate!

BTW,
till veckan ska jag färga håret så jag slipper denna rödblondbruna hårtuffs jag har på skallen för tillfället.

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0