Yeey!

Idag var vi i Malmö som sagt med skolan för att hälsa på i moskén. Trevligt värre. Olivia var rätt så trött i blåsan efter att vi vandrat hela vägen. Jag också för den delen. På tåget hade hon lite problem med benen också. Haha. Hon kunde inte lägga upp benen utan att stöta i killen som satt mittemot som sov. Hahaha. Herregud som jag skrattade. Lättroad.. Ni kan få se en film på det imorgon. Hahaha.

image82

Efter att vi kom tillbaka till Ystad så gick jag och köpte det nyaste numret av SOLO som kom ut idag. Efter det så körde jag till Lund för att hämta mami på sjukhuset. Hahaha. Det krävdes tre försök för att hitta rätt. Första försöket, så missade jag sjukhusinfarten totalt. Dåligt skyltat med små bokstäver.. Andra försöket så körde jag förbi själva sjukhuset och var påväg till förlossningen. Och den tredje försöket så såg jag mor min men råkade köra förbi så det var bara att vända om igen och rulla in vid sjukhuset. Hahaha. Så det krävdes 4 försök till och med. Haha. Snacka om att vara lost.

Vi åkte till Löddeköpinge och handlade lite på CenterSyd. Jag köpte två par nya jeans eftersom jag inte har några alls nu när de jag har är trasiga. Sen köpte jag en ny plånbok. Eller rättare sagt, mami betalade allt och jag pekade. Haha!

Nu är jag hemma och ser på 2½ men. Sen blir det väl Joey och Vänner som vanligt. Ugly Betty blir det också om jag orkar vara vaken. Tidig morgon imorn också tyvärr..

Ha det bra så hörs vi imorgon. Take care och dröm sött.

IMORN HAR JAG LOOOOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0