YEEY!

Nu slipper vi julen till nästa år! Härligt värre.


Jag fick lite allt möjligt jag. Kastrullset, tillbehör till kastrullsetet (ett extra set med slevar, stekspadar och sånt), en kokbok, kläder, pengar, plånbok och en samlartomte.

image102

Jag får en samlartomte varje år, till ingen nytta egentligen. Nog för att de är värda en massa pengar  och värdet ökar men vad ska jag med dom till liksom?

Sen måste jag köpa ett minneskort och ett skyddsfodral till kameran så inte min Sture går sönder och blir rispig plus att jag får trycka massor på honom då. Haha!

Jag är rätt nöjd så eftersom julen egentligen inte handlar om presenter. Haha! Fjantigt men sant. Allt pekade på att släkten ville att jag skulle flytta hemifrån. HAHA! Härligt värre. Betala en lägenhet ni så flyttar jag på direkten!

Visst, julen handlar inte om presenter men dendär dvd-boxen med Sex and the city, den ville jag så gärna ha. Men den fick jag inte. Buhu!

image104
Pengar fick jag eftersom jag håller på och sparar pengar till en laptop. Laptopen kan vara bra att ha sedan när jag börjar plugga i Kristianstad. Om jag nu kommer in, rättare sagt. Då kan man plugga på bussen när man åker. Slå två flugor i en smäll liksom.

Men om det inte fungerar att pendla så måste jag nog bo där, hur det går med hästarna då har jag ingen aning om. Förmodligen så får jag hyra in Hotten någonstans och ha Kalinka och Skrålle hemma. Aja, den dagen, den sorgen.

Idag så har jag hunnit med och duscha vovven. Jag väntar på att hon ska torka nu så jag kan klippa och frisera henne litegranna. Klippa klor, päls och så vidare. Just nu ser hon ut som en luffare. Haha!

image105

Aja, nu ska jag gå och släppa ut hästarna och sen får jag väl hitta på något annat. Imorn får vi ju gäster så det gäller att se så upptagen ut som möjligt idag så man slipper hjälpa till med en massa skit. Haha!

Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0