TROJANHÄSTAR!

Aaah mitt internet är helt crazy så jag frågade om råd över vad det kan vara. Så säger den som jag frågar om råd:
- Ah, det låter som om du har trojanhästar. Kostar multum om man inte har datorn försäkrad.
Min reaktion:
- F-f-f-f-f-fööörsäkrad?
Buhuuhu. Så nu sitter jag här. Med en dator som är dum. Bilder och musik som jag inte vill bli av med och väntar på att snubben ska komma tillbaka till msn så jag kan få hjälp.

Han skulle tydligen gå genom msn till min dator via nån fjärranslutning för att se vad som är felet. Huah.

Hoppas att datorn bara behöver en halsduk och lite halstabletter för att må bra igen.

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Svar: Visst är det underligt när folk verkligen tror att dem kan gömma sig på internet, men precis som du säger man har ipadressen och det tar som mest 5 minuter att kolla upp vem det är, vilken adress den är på osc.
Tråkigt att det var en av dina kompisar som skrev dessa tasskiga kommentarer, jag har näst intill varit med om samma sak. Men personen i fråga insåg väl att jag förstod vem det var och förklarade sig.

Hoppas du inte drabbas av mer elaka kommentarer. Kritik däremot är bra, om man står för det man säger.

Snygg blogg du har. Gott Nytt År!
Kramar Louise

2007-12-31 @ 13:59:04
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0