Tisdag?

Nu är det redan tisdag vilket innebär att det är dubbla avsnitt av Ugly Betty ikväll. Jag får se om jag orkar se det eller om jag knyter mig tidigt ikväll också. Haha. Igår gick jag ju och la mig vid halv nio-tiden.. I feel old.

Imorn är sista dagen i skolan och sen är det loooooov. Gosh, jag längtar efter att få sova ut riktigt. Det känns som att oavsett hur mycket man sover så blir man ändå inte piggare. Men det hör väl kanske till årstiden.. Eller nåt sånt. Jag får inte sova ut förrän på lördag och då lär jag väl bara få sova till halv nio som vanligt för sedan så måste man upp enligt mami. Jag tror aldrig någonsin hon varit 18 år om jag ska vara ärlig.. "Sov inte bort hela dagen!"

Idag har jag redan hunnit med massor. Har tvättat en maskin, plockat ur diskmaskinen, matat hästarna och jobbat. Haha. Justeja. Jag har jobbat. Som ni kanske vet så passar jag ju barn på mornarna. 3 stycken är dom. Full fart. Jag börjar vid halv fem eller vid fem för att sedan sluta vid sju eller halv åtta. Yey! Dåliga tider, lite betalt, bråkiga ungar men ändå ställer jag upp för dom eftersom dom är så himla härliga när dom är snälla. Men när dom bråkar rejält så har jag bara lust att blåsa av mig skallen med ett hagelgevär. Haha! Men det är väl normalt hoppas jag..

Jag tycker designen på min blogg är trist och det tycker nog ni med men eftersom jag inte är så haj på hur man fixar till den så den blir snyggare så får den se ut så här tills jag kommit på hur man fixar det. Haha. Just be patience.

Jag börjar klockan nio idag med en tågresa till Malmö för sedan ska vi till moskén med skolan. Det blir nog najs värre. Jag och Ollebollen together i Malmö. Haha. Det blir nog toppenbra! Så länge vi inte tappar bort gruppen för då virrar vi nog bort oss.

Jag fick peningar idag från barnens pappa så nu kan jag handla lite också. Om jag nu vill handla någonting när mami och jag ska åka och handla litegranna. Haha, det är kanske lättast att låta mami betala allt ändå.. Jag menar, gratis är gott.

image81
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0