Till Ano med IP nummer 90.227.44.8!

Jag skulle vilja veta vem du är eftersom du bara lämnar negativa kommentarer. Detta är en blogg om mig och mitt liv. Om det inte duger åt dig så behöver du inte läsa min blogg. Du vet inte vad jag har gått igenom i mitt liv, det vet bara min familj så jag tycker att du lika bra kan vara tyst.

Jag berättar om mig och mitt liv, visst får du kommentera negativt om du vill och tycka att jag klagar men eftersom du inte kan stå för den du är och använder dig av namnet ano så skulle det vara kul att veta vem du är istället för att du ska vara en fejk som inte kan stå för sina ord.

Ditt IP nummer är 90.227.44.8 och det IPnumret stämmer överrens med en viss Patricia så istället för att använda dig av fejknamn så kan du istället stå för det du tycker Patricia. Du behöver inte ha någon kontakt med mig om du inte kan stå för det du tycker.

Kommentarer
Postat av: Patricia

JASSÅ??? så jag ska ha skrivit de??
mhh inte vad jag vet så sluta anklaga mig... sen så e de jo bra att du tror att de bara finns ett IP i hella värden! o NEJ jag har inte skrivit den KOMMENTAREN!!!
HALLÅ???
hur normalt hade de vat o skiva så om en polare?

2007-12-27 @ 18:18:02
Postat av: Patricia

Sen för den dellen så har jag kollat de e inte min IP så den kanske vissar fel eller samma för jag sitter på
ett delat nättvärk??
tänkt på de nån gång?

2007-12-27 @ 18:19:10
Postat av: Linda

du gav mig din ip sen och den fanns inte eftersom jag scannade efter ipt. ipt kmr från ystad och har ett telia bredband. du skriver från exakt samma ipadress som ano. den ip adressen du gav mig senare på msn, den finns inte ens!

2007-12-27 @ 18:33:58
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Patricia

Roligt nog så alla kan läsa de
Jag har inte telia...

2007-12-28 @ 23:50:00
Postat av: Linda

det är ditt ipnummer och det är telia hur mkt du än vill säga att det inte är det.

2007-12-29 @ 14:18:04
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Angelica

Haha ja det låter som att det stämmer det där :) "kul brud".. suck..

2007-12-31 @ 10:54:59
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Ewalena

Kan man med hjälp av en e-postadress få reda på IP-nummret?
Mvh
Ewalena

2008-03-13 @ 16:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0