Sjukt bra video!



Så sjukt cool video! Haha. Jag fattar inte hur dom kan hoppa runt och göra sånadära konster medan de hoppar hopprep. Jag borde kanske testa. Men förmodligen är det säkrare både för mig och för alla andra om jag stannar på två ben och nere på marken. HAHA! Annars lyckas jag säkert bryta något! HAHA! Men ändå, fan va tufft det skulle vara om man kunde göra så som dom gör i videon.. Tänk om.. HAHA!

PLUS!! Killen med stereon är ju inte helt fel om man säger så.. HAHA!
Jag antar att det är Yves Larock själv..

Kommentarer
Postat av: Playdehs

Shit va coolt:D skitnice låt juuu:O heter??

2007-12-02 @ 14:27:52
Postat av: Playdens

playdeNs ska d va inte playdeHs som förra;P

Shit va coolt:D skitnice låt juuu:O heter??

2007-12-02 @ 14:28:44
Postat av: Linda

Yves Larock - Rise up :D

2007-12-02 @ 20:01:59
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0