Shopping.

Uscha, jag har internetshoppat idag igen. Det är fan farligt att göra det så nu ska jag spärra Ellos, Josefssons, Nelly och allt annat som jag är inne och shoppar runt på. Haha. Men ändå. Jag fick bra mycket för pengarna som jag kommer behöva hosta upp.

2 par skor.
1 långpolo.
3 par linnen.
1 boxningslinne.
1 topp.
1 tankini.

image93


Jag köpte två likadana skor eftersom dom var på rea och då var jag rädd att dom skulle ta slut. Haha. Sen får jag se vilken av dom som är snyggast irl så får jag skicka tillbaka det andra paret då. Haha, inte min typ av skor men något snyggt ska väl jag också kunna ha till sommaren när jag ska utomlands.

Den lila långpolon har jag redan i blått men den är så grymt skön att jag vill ha en i lila också.

Så helt onödigt var det kanske inte ändå. Allt gick på 789,50 så det gäller att passa på när det är rea på sakerna som man vill ha. Turligt att allt som jag ville ha fanns. Nästan i alla fall. Tre tröjjor som jag var helt kär i, var tyvärr slut så dom fick jag ju inte dårå.

Så goodbye my friends..

image94
Jag var helt kär i den vita och den röda men allra mest den vita. Buhu!

Passa på du också nu när det är rea! http://www.josefssons.se

Kommentarer
Postat av: Louise S.A.

Svar: Haha jaa, eller om man skulle ha benen för sig själv och grannen har övre kroppen.

Ha de så bra!
Kramar Louise

2007-12-21 @ 17:28:36
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0