Resa :(

Jag vill härifråååååån nu! Bort,bort,booooort så jag tror jag ska boka en resa till Istabul den 10 juuuni. Yeeey! Men bara vara där i 20 dagar eftersom jag måste jobba och träna hemma med hästen också. Haha. Resa dit och hem kostar 1936 kronor. Fan va skönt det skulle vara. Plus att man kan boka ett tåg så man kommer till Stockholm lagom till att flyget går. Det blir en fruktansvärt jobbig dag med att resa överallt men det skulle det fan vara värt.

Bara komma ifrån allt och alla som finns runtomkring mig och komma lååååångt bort där man nätt och jämt kan bli kontaktad. Fy tusan vad underbart det skulle vara. Inte illa menat mot de som jag känner eller så men bara få vara för sig själv ett tag, slippa allt tjat och gnat från allihopa och vara med andra som man inte träffat på jättelänge. That would be wonderful.

image106

Jag ångrade mig nu. Jag vill vara borta en hel månad. Det kostar lika mycket. Wonderful.

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0