Nya kläder!

Yeeey, idag ska jag hämta mina kläder som jag beställde för ett par dagar sedan. Hoppas dom är bäääääst! Haha! Näråå..

Jag hade en fruktansvärt hemsk dröm inatt så jag måste ringa till morfar! För den kändes så otroligt verklig att det inte är sant. Jag drömde att han var med i en olycka och att han dog! Hualigen. Min morfar är verkligen den bästa som finns så därför hoppas jag att jag dör före honom.. Med tanke på att han är 83 år gammal så lär väl inte det hända. Men ändå. Jag skulle aldrig klara av att vara på hans begravning.

Jaja, nu till något roligare. Jag har äntligen ljus på mitt rum igen! ÄNTLIGEN! Varde ljus, eller vad man nu säger. Jag har haft en trasig lampa på mitt rum men nu har jag äntligen en ny lampa så jag ser allt. Huah, man ser till och med hur stökigt det är. Mindre bra för då måste jag lära mig att hålla ordning.
 
Annars har det inte hänt så mycket under de senaste dagarna förutom att jag är grymt stolt över mig själv som har börjat ta itu med alla läxor, plus att jag gjort klart 2 av dom. Den ni!

Snackade med Christian inatt oxå. Det kändes bra fastän jag nästan somnade. Han är ju i Finland nu och träffar släkten men han kommer tillbaka till Sverige idag. Fattigt att jag inte ens vet om han åker flyg eller båt dit. Han kanske till och med går med sin mami på ryggen. Vem vet!

Aja, det var allt för mig för tillfället.

Ciao!

BTW, även om det inte har med detta att göra så måste jag visa TomteMusse som finns inne på Coop. Han är en riktig pudding minsann. Plus att han står och dansar eller nåt.

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0