Long time, no seen..

Haha. Jo.. Jag har inte haft lust med någonting de senaste dagarna på grund av det dåliga beskedet som jag fick i början av veckan..
 
Igår (torsdag) var jag på en information hos min läkare och hon berättade att jag var allergisk mot kvalstret i djurens päls samt alla kvalster som finns i våra sängkläder. Så nu måste jag börja byta lakan i sängen en gång i veckan, köpa dyra speciallakan, ha det kallt på rummet samt inte vara så otroligt nära djuren hela tiden. Yeey! Om man ändå hade nakna djur så kunde man vara med dom non stop. Haha! Jag vet att det låter löjligt men djuren betyder allt för mig..

Speciellt denna dam:

image65
Hon är kanske inte vacker men hon har ett hjärta av guld vill jag lova. Hennes tidigare nickname var älgen!

Jag trodde att allergin var värre, att jag skulle behöva göra mig av med alla djuren och att familjen hellre skulle adoptera bort mig.. Haha. Men vad ska man tro när läkaren har sagt att hon skulle ta ett allergitest för djur på mig och sedan får man hem ett brev där det står att testet visade positivt. Snordåligt djort av läkaren tycker jag. Henne gillar jag inte!

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0