Kvällen..

Nu är det dags för mig att göra kväll. Jag ska vara på plats imorgon halv fem hos barnen så då gäller det att vara alert och pigg och kry..

Sen ska jag till Malmö och moskén med skolan och efter det ska jag till mami i Lund och hämta henne från sjukhuset plus att vi ska åka och handla lite på antingen NovaLund eller på CenterSyd eftersom jag behöver nya byxor.. Att jag lagade brallorna idag dög tydligen inte. HAHA!

Jag pratade med mami i runt 20 minuter så hon berättade allt som de gjort och hur oroligt hon varit inatt.. Hon hade tydligen inte sovit något och hon tänkte tydligen ta sin väska och rymma därifrån vid tvåtiden inatt.. Haha. Stackarn. Men allt hade som tur var gått bra och hon hade fått haft en blöja under sig eftersom läkarna inte tar några risker om man säger så. Min kära mami i blöjja. Haha, det hade kunnat bli ett fint grattiskort när hon fyller 50.
Jaja.. Nu ska jag kolla hennes företagsmejl för att se om det är några beställningar som ligger och väntar för då måste jag ut och plocka fram det som ska skickas imorn.. Yey!

Men men.. Vi höres imorn allihopa. Kul att det är så många nya som hittat hit. Det skulle vara mer kul om jag fick lite mer kommentarer. Haha just nu så verkar det som att det mestadels är snokare som är inne och checkar läget på min blogg. Haha.

Natti.

image80

Kommentarer
Postat av: Lotti

Hej! Vad roligt att hora! Ni trivs fortfarande bra nere i soder? Med mig ar det toppen, ar just nu i Nya Zeeland (darfor har jag inga prickar over aao :P) men jag bor och jobbar pa en hastgard sa jag rider typ hela dagarna. Himla nice :) Hade kalas! Halsa mamma!

2007-12-18 @ 00:20:00
URL: http://lottaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0