Jobb och tävling!

Jag la in en jobbansökan på Grannar idag. Jag hoppas verkligen att någon nappar så jag kan få lite extrapengar. Jag får ju ändå lite extrapengar i januari men jag vill ha meeeer. Haha! Jag måste spara alla dom pengarna nu också så.

För några dagar sedan fick jag ett sms från VR där de skrev att jag vunnit en tävling. Man skulle skicka in rim på olika julklappar som man kunde vinna. Så jag har antingen vunnit en parfym eller en plånbok. Det vara bara dom två julklapparna jag skickade in på så det blir en liten överraskning att se vad det blir. Jag hade ju hoppats på att jag skulle fått det innan jul men det fick jag ju tyvärr inte dådå. Men det går nog bra ändå.

Imorgon måste jag nog försöka röja upp på rummet lite också om jag klarar att böja mig utan att låta min mat komma upp. Det återstår att se.

Jag vill ha en massa DVD-boxar nu! Jag vill ha alla Vänner-boxarna, Sex and the city, Lost, Desperate Housewives, Beverly Hills, Fotbollsfruar och Gilmore Girls. Sen vill jag ha den fjärde dvd-boxen med One Tree Hill när den kommer ut. Lalala..

Haha en sann tv-nörd, jo minsann. Det är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0