Irriterad

Just nu är jag sjuuukt irriterad. Varför kan jag visa senare så får ni avgöra om ni själva skulle vara irriterad som jag. Haha!

Hualigen vad jag är trött. Jag vill soooova men det går inte med gästerna i vardagsrummet. Inte heller med tanke på barnen som springer in på mitt rum non stop. Haha!

Hua, nu har ett barn poopat i blöjjan. Hoppas dom inte kommer in på mitt rum och ska byta blöja på sängen igen. Det gjorde de i augusti och det är inget som jag vill ska hända igen. Haha, jag bytte lakan mitt i natten och låg så långt ifrån blöjbytesplatsen som möjligt.

Nu låter det som att de är på väg att åka. Härligt, då kan man klä på sig en morgonrock och fisa runt i huset istället. Haha! Inte bokstavligt talat dårå.

Ont i magen har jag också. Jobbigt.

Aja, vi höres lite senare.

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0