Idag får vi gäster.

Jajamensan vi får gäster idag. Släkten kommer och ska äta lite sådära. Vi brukar ses på sommaren och på annandag jul. Haha, sen finns ett schema som bestämmer när man ska ha hand om det hela. Plus vilka som har hand om gravplatsen och lite sådära. Det är rätt så smart tycker jag dårå.

Idag så har jag städat rummet, parkerat om alla bilarna så gästernas bilar får plats, dukat bordet och kokat upp glöggen. Glögg är gotti värre.

Så snart ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa iordning migsjälv och borsta av vovven en extra gång.

Så här fint ser bordet ut nu:

image114

Det är rätt vanligt liksom. Det syns inte så bra på denna bild men det ligger typ silverkedjor och röda klockkedjor på borden för lite extra fint. Eller något sådant. Haha!

Sen ska jag vara glöggmästare. Haha, det blir väl trevligt. Eller nåt sånt. - Vill du ha lite glögg? Haha, jag kirrar det jag! Nu ska jag snart kasta ut katterna och sedan ska jag hoppa in i duschen. Yey, I really need the shower. Haha!

Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0