Happy dappy

Välkommen hem mina kära smycken! Er ska jag ta hand om på ett bra sätt! Haha! Tack bejb <3


Idag så har jag längtat så otroligt mycket till att få sluta eftersom jag har varit gryyymt trött idag.. Jag börjar trivas något så otroligt bra på förskolan så nu vill jag inte tillbaka till skolan eftersom det blir lite halvjobbigt.. Jag kommer sakna barnen.. Jag har haft en otroligt rolig dag idag så jag har verkligen haft det bra!

Efter att jag slutat på förskolan så åkte jag in till Ystad och köpte resten av julklapparna. Ett stort tack till Ferhat som följde med mig som smakråd. Det var sjukt längesen vi sågs nu.. Not good.

Idag så ser resten av familjen på Idol så det ekar i hela huset. Haha. Min fyran är trasig så jag kan inte se på någor där..

Idag hörde jag en låt som gav mig minnen.. 6 år har gått. Sjukt vad tiden går fort. Haha. Enjoy. Jag vet att ni känner igen den och jag vet att hälften av er trallar med i refrängen nu! Haha! Han i glasögon är lite sådära småsöt trots att man inte ska tycka det riktigt. Eller nåt sånt.



Nu ska jag pallra mig till sängen men först ska jag pillra i mig några sovtabletter så jag får sova ut. De andra ska till Danmark imorn och handla en massa skit så jag är ensam hemma, utan bil så det blir härligt värre. I och för sig så ska jag ju jobba lite men det blir nog rätt så lugnt. Jag måste slå in alla presenter också så det blir gjort.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0