Goooodermorgon!

Aaah, eller god middag eller något liknande. Jag vaknade redan vid sjutiden av att mamma sprang runt en massa uppe på övervåningen och ni som har vart hemma hos mig vet att taket ovanför mitt rum knakar en del.. Hualiigen ja.. Så jag låg i sängen och myste fram till åtta och sen fortsatte jag att se filmen som jag började se igår..

Igår kväll så blev det en riktig slappkväll eftersom jag såg på en och en halv film och hade ont i magen.. Happy Feet och På smällen blev det dårå.

Hittills idag så har jag käkat lite frukost, varit ute i stallet och mockat. Plockat ut hästarna har jag också gjort. Plus att jag longerade min kära Tott lite. Busig värre var han om man säger så. Men det är väl så det är när han har vilat plus att det börjar bli kallare ute. Han hoppade rakt upp i luften två gånger. Haha. Busen min.

Vid halv fem-tiden idag så ska mami åka in till sjukhuset i Lund. Jag tror jag ska följa med och lämna henne där. Man vet ju aldrig, går något snett så får man kanske inte träffa henne mer sen.. Men jag ska försöka tänka positvt.. Om det nu går. Så vi ska äta ute idag också eftersom hon ska vara på sjukhuset senast klockan sju..

Men jag hoppas att hon får komma hem på tisdag eller onsdag som det är sagt för då ska vi åka till NovaLund och julshoppa lite. Hahaha, om jag ändå hade pengar så jag kunde shoppa så vore det wonderful.. Jag får hoppas att jag får lite pengar i veckan när jag ska passa barn på mornarna.. Ska försöka föra över lite tankar till pappan så jag får peningar. Haha! Jag har seriöst 18 kronor på mitt konto nu. Hahaha. Snacka pinsamt egentligen, och halva månaden har nästan inte ens gått.. Jaja, det löser sig väl..

Btw, Bosson har gått och snyggat till sig rejält! Checka in honom vetja. Lalala, nog för han är rätt så mycket äldre än mig men ändå..

image71

Nu ska jag gå och studa lite. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0