Fyfan!

Vilken otroligt låååång dag det varit idag. Det kändes seriöst som att den inte skulle ta slut någon gång. Haha!

Jag gjorde ett barn ledsen idag.. Ooops. Jag sa:
- Hej din lilla fis, hur är det med dig idag då?
Ungen (gårtfärdig)
- Min mamma säger att jag inte är en fis, utan att jag är ett barn.

Nauw.. Så jag var tvungen att säga förlåt till honom och försöka få honom glad igen. Fast det var lätt. HAHA!

Sen ringde telefonen precis när jag höll på att byta blöja. Jag såg att det var hovslagaren så jag var tvungen att svara. Hahaha. Trevligt liksom. Sen frågade han:
- Är du upptagen eller?
- Jaaao, jag har en babygump som hoppar runt här på skötbordet men annars är det helt okej!

Idag blåser det full storm här. Regnar gör det också. Ingen bra dag för jag fryser som fasen och sen har jag otroligt ont i huvudet så jag ska hoppa i säng snarast möjligt så jag kan sova ut lite till imorn. Jag märker att jag inte är helt frisk än. Blööh, sen börjar jag halv sju resten av veckan. Men jag klagar inte för det innebär att jag slutar halv två. YEEEY! Det innebär att jag kanske kan åka in till Ystad och handla presenter någon dag. Jag måste ju posta upp till moster och hennes göbbe också.

Justeja, jag köpte en gris igår. Visst är han söt? Han ska jag lägga i min kista som jag har alla mina saker som jag ska ha när jag flyttar hemifrån.. Där har jag typ glas, muggar, bäddset och grymt mycket mer saker. 

                           
                             
Förresten så är ni grymt dåliga på att kommentera i bloggen. Konstigt att ni är så många som läser men så få som vågar lämna en kommentar. Skulle vara trevligt att veta vilka ni är. Men kanske vill ni vara anonyma! Haha. Det är lugnt för mig vilket som.

  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0