Flitig flicka.

Jo idag har jag varit flitig värre ska ni veta..

Efter skolan så åkte jag till ICA och handlade plus att jag postade en julklapp.

När jag sedan kom hem från en totalt värdelös skoldag så gick jag raka vägen in och bakade tills på fredag. Jag ska ju som sagt ha min sista APU-dag då så det är ju nice om man kan bjuda på någonting till barnen och de vuxna.. Haha, jag brände massor med choklad så diskmaskinen blev proppfull som jag även var duktig och plockade ur samt satte in all disk som stod på diskbänken.

Kolla sån mumma barnen ska få. Dom kommer nog bli smällfeta nu.

image78
(Det är sånadära chokladmuffar med ris i. Typ som rischoklad i muffinformar.)


Efter att ha bakat och sådär så pallrade jag mig ut i stallet och mockade. Gick sedan ut och lagade hagen som gått sönder. Haha, måttligt besviken Kalinka blev när hon inte fick komma in i stallet. Men efter jag lagat hagen så fick de små djuren komma in..

Efter det så gick jag in och plockade ur tvättmaskinen som jag satte igång innan jag åkte till skolan och sedan lagade jag mat. Duktig flicka jag känner mig idag.

Allt gick bra med mami men jag vet inte så mycket än eftersom hon var väldigt trött efter allt. Hon var ju tvungen att vara vaken när de höll på..

Jag skrev att det var en värdelös dag i skolan och det var det eftersom vi inte hade en endaste lektion. Så det kändes lagom lönt att åka dit.. Men det var trevligt att träffa allihopa igen även om Madde försvann rätt så snabbt..

Det enda vettiga var att jag hade utvecklingssamtal med min mentor. Hahaha. Han förstod sig inte på mina betyg för fem öre. HAHAHA! Men men. Det gör inte jag heller. Jag pratade så mycket på utvecklingssamtalet så han sa stopp och sedan bestämde han att vi skulle ha ett till utvecklingssamtal direkt efter jul eftersom jag hade så mycket att säga. Hahaha!

Nu tänkte jag skriva lite mer på nåt arbete som jag inte är riktigt nöjd med..

Hejhopp sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0